دمت گرم دنیا... اخر‌کار خودتو کردی... :(
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




Image result for odhkj

دوست دارم ...

دیونتم....

میمیرم برات...

همیشه پیشت میمونم...

هیچوقت ترکم نکن...

من بی تو میمیرم...

زندگیم...

نفسم...

عشقم...

دنیای من....

میدونم تو دوسم داشتیا...

اره داشتی

ولی...

یمدت ک گذشت...

واست تکراری شدم...

HEH

دوسم داشتی

الکی...

عاشقم بودی...

الکی..

تا یکی از من بهتر دیدی...

دلت طاقت نیاورد...

عشقت یادت رفت

نفست یادت رفت

لعنتی....

مگ تو نبودی میگفتی واسه من میمیری...

مگه نگفتی هیچوقت تنهام نمیذاری....

پس کو اون روزای خوبمون...؟

کو اون دوست دارمات...؟

کو اون عاشقتم هات...؟

هان...؟

باتوام...؟

لعنتی من دوست داشتم... :`(

گند زدی به باورم...

HEH...

بیخیال....

دمت گرم دنیا...

اخر‌کار خودتو کردی... :(



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 26 بهمن 1395برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی